Ads 468x60px

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Βάσω Λαζοπούλου Το mountain bike είναι άθληµα που θέλει χαρακτήρα και τσαµπουκά

Εγινε πρωταθλήτρια Ελλάδος στο mountain bike το 2010 και την πρώτη φορά που συµµετείχε σε αγώνα του εξωτερικού κατέκτησε την τρίτη θέση στο παγκόσµιο πρωτάθληµα. Ο συναγωνισµός µε το αντίθετο φύλο δεν την φοβίζει καθόλου, έχει να οδηγήσει αυτοκίνητο δύο ολόκληρα χρόνια και, όπως εξηγεί, η ενασχόλησή της µε το συγκεκριµένο άθληµα προέκυψε σχεδόν τυχαία. Η 24χρονη Βάσω Λαζοπούλου απαντά στις 20 Ερωτήσεις και αποκαλύπτει ότι το µυστικό της επιτυχίας της κρύβεται σε δύο λέξεις: πείσµα και υποµονή
1 Η πρώτη σου επαφή µε το ποδήλατο;

Η πρώτη µου επαφή µε το ποδήλατο ήταν αποκλειστικά για θέµατα οικονοµικής µεταφοράς. Ως φοιτήτρια στα Τρίκαλα έψαχνα να βρω κάτι πρακτικό και ταυτόχρονα οικονοµικό. Ετσι ανακάλυψα το ποδήλατο και από τότε δεν «ξεκαβάλησα».

2 Πώς άρχισε η ενασχόλησή σου µε το mountain bike;
Η ενασχόλησή µου µε το mountain bike άρχισε καθαρά για λόγους θερινής προπόνησης λόγω του ορειβατικού σκι που έκανα τον χειµώνα, καθώς και από την ανάγκη µου να βρίσκοµαι κοντά στη φύση.

3 Τι σπουδές έχεις κάνει;
Είµαι απόφοιτη του Τµήµατος Επιστήµης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισµού του Πανεπιστηµίου Τρικάλων.

4 Πώς αισθάνεσαι που είσαι µόλις 24 ετών και πρωταθλήτρια Ελλάδος;

Αισθάνοµαι ότι δικαιώθηκα ύστερα από τόση προσπάθεια, επιµονή και θυσίες που έκανα και συνεπώς αυτό µε κάνει να νιώθω περήφανη.

5 Πότε ήταν η πρώτη φορά που έλαβες µέρος σε αγώνα ποδηλάτων;

Ο πρώτος µου αγώνας ήταν στον Αθλο Τζουµέρκων και φυσικά δεν κατάφερα καν να τερµατίσω. Τελικά, αυτή η ιστορία µού βγήκε σε καλό, γιατί µε έκανε να πεισµώσω.

6 Στο παγκόσµιο πρωτάθληµα τον Αύγουστο κατέκτησες την τρίτη θέση. Ηταν κάτι που περίµενες;

Φυσικά και δεν το περίµενα.

Σκοπός µου σε αυτό τον αγώνα ήταν απλά να τερµατίσω και να αποκτήσω µία σχετική εµπειρία αγώνων στο εξωτερικό.

7 Πόσο δύσκολο ήταν, µιας και ήταν η πρώτη φορά που συµµετείχες σε διεθνή διοργάνωση;

Τα πρώτα 70 χιλιόµετρα κύλησαν εξαιρετικά γρήγορα, αλλά τα τελευταία 37 ήταν εκείνα που µε έκαναν να αισθανθώ ότι ξεπέρασα τον εαυτό µου. Το αποτέλεσµα πάντως, εκτός από την τρίτη θέση, ήταν να σωριαστώ στη γραµµή τερµατισµού.

8 Ποιο θα έλεγες ότι είναι το µυστικό της επιτυχίας σου;
Η επιτυχία για µένα ορίζεται ως πείσµα και υποµονή. 9 Τα σχέδιά σου για το µέλλον;
Ποδηλασία διά βίου... 10 Γιατί το mountain bike στην Ελλάδα είναι λιγότερο δηµοφιλές στις γυναίκες;
Είναι άθληµα αρκετά απαιτητικό, σκληρό και πολύ τεχνικό. Δεν έχει, ίσως, τη «λεπτότητα» που τις περισσότερες φορές αναζητούν οι γυναίκες.

11 Πόσες ώρες προπονείσαι καθηµερινά;

Εξαρτάται από το πρόγραµµα προπόνησης. Μπορεί να είναι από δύο έως και πέντε ώρες. 12 Τι περιλαµβάνει η προπόνησή σου;

Περιλαµβάνει κυρίως κούρσα για αντοχή, mountain για τεχνική, ενώ κάνω παράλληλα και λίγη πίστα για δύναµη.

13 Τι προσόντα θέλει το συγκεκριµένο άθληµα;
Νοµίζω ότι θέλει χαρακτήρα και τσαµπουκά.

14 Ποια αθλήτρια mountain bike θαυµάζεις και γιατί;

Την Gunn Ritta Dahle, µία από τις κορυφαίες αθλήτριες που έχει καταφέρει να συνδυάσει οικογενειακή και ποδηλατική ζωή. 15 Στο 2ο Τransnatura Πρεσπών ήσουν η µοναδική γυναίκα ανάµεσα σε 49
άντρες. Σε φόβισε καθόλου ο συναγωνισµός µε το αντίθετο φύλο;

Δεν µε φόβισε καθόλου. Ισα ίσα µπορώ να πω ότι ένιωθα µεγαλύτερη ασφάλεια και ήµουν περισσότερο προσεκτική.

16 Ποιος ήταν ο στόχος σου στον 2ο αγώνα Τransnatura;

Στόχος µου σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα ήταν απλά να τερµατίσω. Ηταν η πρώτη φορά που έκανα τόσα χιλιόµετρα και θεωρώ πως ήταν µια µεγάλη δοκιµασία για µένα.

17 Η αγαπηµένη σου διαδροµή µε το ποδήλατο;
Είναι πολλές, αλλά µια από τις αγαπηµένες µου είναι ο γύρος της Πάρνηθας.

18 Με τι ασχολείσαι στον ελεύθερο χρόνο σου;
Δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο. Οταν βρίσκω όµως, απολαµβάνω να παρακολουθώ θεατρικές παραστάσεις µε την κολλητή µου.

19 Χρησιµοποιείς το ποδήλατο για τις καθηµερινές σου µετακινήσεις;

Το γεγονός ότι έχω να οδηγήσω αυτοκίνητο δύο χρόνια, πιστεύω πως τα λέει όλα.

20 Αν δεν είχες ασχοληθεί µε το mountain bike, θα… ... είχα χάσει πολλά!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΥ ta nea online

Δεν υπάρχουν σχόλια: