Το... χάος και η αναρχία της παράνομης στάθμευσης που επικρατεί σε όλη σχεδόν τη Θεσσαλονίκη δεν αφήνει εκτός τους ποδηλατόδρομους. Στις μόλις 12 χιλιομέτρων μήκους λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας των ποδηλάτων που υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη, και συγκεκριμένα στον κεντρικό δήμο, βεβαιώνονται περί τις 50 κλήσεις καθημερινά, κατά μέσο όρο, για παράνομη στάθμευση από οχήματα.
«Καθημερινά γινόμαστε αποδέκτες καταγγελιών από ποδηλάτες για κλεισμένους ποδηλατόδρομους», αναφέρει ο αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας Θεσσαλονίκης, Θόδωρος Αθανάσαρος. Ο ίδιος επισημαίνει ότι, πέρα από τις καταγγελίες, καθημερινά, ποδηλάτες δημοτικοί αστυνομικοί ελέγχουν τους ποδηλατόδρομους που υπάρχουν σε όλο το δήμο, προκειμένου να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη διέλευση των ποδηλατών. «Ζητούμενο για μας δεν είναι να βεβαιώνουμε παραβάσεις και να επιβάλλουμε πρόστιμα, αλλά να συμμορφωθούν οι παραβάτες, αφήνοντας ελεύθερες τις λωρίδες για τα ποδήλατα, που προσφέρουν το δικαίωμα εναλλακτικής μετακίνησης σε χιλιάδες συμπολίτες μας», υπογραμμίζει ο αντιδήμαρχος.
Σύμφωνα με τον κ. Αθανάσαρο, τα μεγαλύτερα προβλήματα, υπό την έννοια ότι οι παράνομες σταθμεύσεις μέσα στον ποδηλατόδρομο καταγράφονται διαρκώς, σημειώνονται στις οδούς Στρατηγού Καλλάρη, Ναυάρχου Κουντουριώτη, Πολυτεχνείου και Δωδεκανήσου. Οσο για το σημείο όπου σχεδόν πάντα οι οδηγοί παρκάρουν μέσα στον ποδηλατόδρομο, αγνοώντας τον επιδεικτικά, βρίσκεται γύρω από το παρκάκι που περικλείεται από τις οδούς Παύλου Μελά και Στρατηγού Καλλάρη. Το πρόστιμο για στάθμευση σε ποδηλατόδρομο είναι 80 ευρώ, ωστόσο, αν καταβληθεί μέσα σε δέκα μέρες από την ημερομηνία βεβαίωσής του, κατεβαίνει στα 40 ευρώ.
Στο μεταξύ, ενώ η Θεσσαλονίκη διαθέτει μόλις 12 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομων, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση με θέμα «Θεσσαλονίκη, σε ποια πόλη θέλουμε να ζούμε», την οποία διοργάνωσε η Πολιτιστική Εταιρία Επιχειρηματιών Βορείου Ελλάδος, η Βαλένθια διαθέτει δίκτυο ποδηλατόδρομων μήκους 120 χιλιομέτρων, η Νίκαια 125 χιλιομέτρων και η Μασσαλία δίκτυο μήκους 250 χιλιομέτρων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου