Σημαντικές αλλαγές θα πραγματοποιήσει το Facebook προσπαθώντας να οργανώσει την πληροφορία, να αξιοποιήσει τους χρήστες και να δημιουργήσει την επόμενη μεγάλη «εγκυκλοπαίδεια γνώσης και ψυχαγωγίας» στο ίντερνετ.
Το site δημιούργησε μια νέα σημαντική κατηγορία σελίδων με την ονομασία Community Pages.
Οι σελίδες αυτές έχουν δημιουργηθεί γύρω από γενικές έννοιες όπως το μαγείρεμα, το ψάρεμα, η κολύμβηση και δεν εκπροσωπούν συγκεκριμένα πρόσωπα ή εταιρείες.
Σε Community Pages μετατράπηκαν αρκετά group ενώ δημιουργήθηκαν πάνω από 6.5 εκατομμύρια νέες σελίδες για να καλύπτουν όλα τα γούστα.
Στις σελίδες αυτές θα βρείτε πληροφορίες από τη Wikipedia αλλά και πληροφορίες που παρέχουν οι ίδιοι οι χρήστες όπως status updates που αναφέρονται στο συγκεκριμένο θέμα.
Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης γράψει «σήμερα θα πάω για ποδηλασία», το status του θα εμφανιστεί αυτόματα στη σελίδα της «Ποδηλασίας». Έτσι θα το βλέπουν όλοι οι χρήστες του Facebook και όχι μόνο οι φίλοι του.
Το Facebook θα δώσει επιλογή στους χρήστες αν θέλουν να συμμετέχουν στις Community Pages που θα συγκεντρώνουν γνώση και εμπειρίες (σωστές ή λάθος) από καθημερινούς χρήστες. Σταδιακά όλοι οι χρήστες θα ερωτηθούν από το Facebook αν θέλουν να συνδέσουν το προφίλ τους με τις σελίδες των Πανεπιστημίων, των ενδιαφερόντων και της πόλης στην οποία ζουν και έχουν ήδη δηλώσει στα προφίλ τους
Πάτα Like, όχι ?become a fan?
Το Facebook άλλαξε και τον τρόπο που γίνονται μέλη σε ένα group οι χρήστες. Έτσι πλέον δεν υπάρχει το κουμπί ?become a fan? αλλά το ?like?, έκφραση γύρω από την οποία χτίζεται η στρατηγική του Facebook.
Αλλαγές θα πραγματοποιηθούν και στο Privacy των χρηστών δίνοντας νέες δυνατότητες στους χρήστες. Για παράδειγμα οι χρήστες θα μπορούν να κρύψουν τη λίστα με τους φίλους τους από τους άλλους χρήστες, μια λειτουργία που υπήρχε παλαιότερα, καταργήθηκε και τώρα επανέρχεται.
Σίμος Κοσμετάτος
Σάββατο 24 Απριλίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου